Kezdőlap
Bemutatkozás
Esküvő
Pároknak
Árak & akciók
CONTACT
A fotózás menete
Ezt a napot szeretném én is feledhetetlenné tenni és a fényképeken keresztül örökre megőrizni!

Az esküvő megszervezése sok előkészületet igényel. Így van ez a fotózással is. Egyes helyszíneken, pl.: a Művészetek palotájába, be kell jelentkezni és előre meg kell kérni és ki kell fizetni a fotózási engedélyt. Hogy kellőképpen tudjak készülni a neves napra, előzetesen SZEMÉLYES TALÁLKOZÓT szoktam kérni. Ez alkalommal egy megbízási szerződés keretében pontosítjuk az esküvő idejét, helyszínét, menetét, (a kívánságokat) és az árat. Az esküvő napját naptáramban előjegyzem és mivel erre a napra én is elkötelezem magam, ezér foglalót szoktam kérni.

FOTÓZÁS MENETE:
Lehetőség szerint elsőként a KREATÍV KÉPEKet szoktam elkészíteni. Amely történhet zárt helyszinen Pl.Ramada HOTEL, de szabadban is. Pl.: a Budai vár csodaszép virágos kertjében, a Margit szigeten, a Duna parton, de kérés szerint bármilyen környezetben. Helyszínenként 200-300 kockát szoktam fotózni, amely bár 1-2 órát igényel, de ebből szinte semmit sem vesz észre az ember, mert olyan hamar elrepül. A későbbiekben ezekből a sorozatokból választjuk ki a legjobb felvételeket. 

A SZERTARTÁSOK FOTÓZÁSA:
(Egyházi illetve a polgári esküvő)

Számomra az esküvői szertartás fél órával a kitűzött időpont előtt megkezdődik. Már ekkor a helyszínre érkezek, hogy fényképeket készítsek a környezetről, az izgatottan várakozó vendégseregről és tudjam várni a jegyespárt. Mivel ez az alkalom egyszeri és megismétlésre nincs lehetőség, ezért két fényképezőgéppel, több objektívvel, vakuval, memóriakártyával készülök. Fontosnak tartom, hogy minden lényeges eseményt rögzítsek és sok örömteli arcot, nevetést kapjak lencsevégre.

VACSORA, LAKODALOM:
Ez a legmozgalmasabb része az esküvőnek. Ekkora már az ismerősök sem kattintgatnak, hanem élvezik lakodalom fenséges ízeit, a menyasszonyi tortát és a barátok társaságát. A fotósnak ez idő alatt is dolga van. Talán nem meglepő, de a drága hidegtálakból, sültekből és meseszép tortakölteményekből rövid időn belül nem sok marad, ezért érdemes még idejében megörökíteni.
.




Kulcsszavak: 078_0F6K7058.jpg, Esküvői fotózás Szada , Templomi szertartás fotózása , Esküvői fotózás Egész napos esküvői fotózás , esküvői fotós Veresegyház , Esztergom, bazilika, pannonhalma, egyházi esküvő, Egyházi esküvő, 028_GAR_2659.jpg, kreatív esküvői fotózás , Esküvői képek, Templomi szertartás fotózása , 014_GAR_3192.jpg, Panonhalma, kreatív esküvői fotózás Szarvas, esküvői fényképész Vác , Esküvői vacsora, Corinthia Hotel Budapest, Esküvő Gödöllő fotós , esküvői lakodalom fotózás , esküvői fotókönyv készítés , 077_0F6K7056.jpg, Esküvői vacsora, Corinthia Hotel Budapest, Esküvői vacsora, Four Seasons Hotel Gresham Palace , Esküvői vacsora, Four Seasons Hotel Gresham Palace , Esküvő fotózás Gödöllő , esküvőfotózás, esküvő fotós Veresegyház , esküvői fotózás , 018_GAR_2632-Edit.jpg, Esküvői fotózás Veresegyház, Esküvői lakodalom fotózás Egész napos esküvői fotózás kedvező áron, esküvői fotózás , Esztergom, Szabadtéri esküvői fotózás , nászút, görögország, tunézia, esküvő fotózás, Esküvői vacsora, Corinthia Hotel Budapest, Esküvői vacsora, Corinthia Hotel Budapest, esküvői ruha, Esküvői vacsora, Boscoló, Esküvői vacsora, Four Seasons Hotel Gresham Palace ,
© 2011 G-art Studio Esküvő Fotózás